Oldal 5, Össz.:5 ElsőElső ... 345
Eredmény 41 től 50-ig , össz: 50

Téma: új falu

  1. #41
    Regisztrált felhasználó sohasem alszik
    Regisztrált
    2007. Jun
    Tartózkodási hely
    Réges régen, egy messzi-messzi galaxisban.
    kor
    33
    Hozzászólások
    3.032

    Alapértelmezett

    Olvass ismertetőt.Direkt az ilyen kérdések elkerülésére csinálták.

    http://help.travian.hu/index.php?type=faq&mod=370

    Sőt még a sima travianos ismertetőben is benne van, azaz eszed ágában sem volt utánanézni.Sőt kléni írásában is benne van a válasz...azt se voltál képes megnézni.
    Egyből ide jöttél beírni mi?
    Legutolsó módosítás H5N1 által; dátum: 2009-11-19 09:55.

  2. #42
    Regisztrált felhasználó most érkezett
    Regisztrált
    2009. Nov
    Hozzászólások
    9

    Alapértelmezett

    Sajnos nap mint nap tapasztalom én is.
    Lusta sok kezdő, vagy haladónak nevezhető játékos elolvasni a help-et, de
    még arra is, hogy az előtte lévő írását elolvassa és pontosan értelmezze mit is írtak le . . . .

    Pifu

  3. #43
    Regisztrált felhasználó ez a második otthona Andriskam's Avatar
    Regisztrált
    2007. Jul
    Tartózkodási hely
    Kaksi Atomerőmű
    Hozzászólások
    1.084

    Alapértelmezett

    Quote Eredetileg írta: xp Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok.

    Van egy falum de építettem még egyet egy búzás falut.A búzásfaluba rezit vagy palotát kell építenem ahoz hogy átnevezzem főfalunak?
    Előttem szólóknak igaza van,de én válaszolnék is.
    Palotát kell épits. Feltételei: 1-es követség,5-ös főépület.
    Utána húzd fel a palotát és ott lesz egy gomb,biztosan megtalálod...
    Palota 1es szinten is át lehet nevezni,nincs szintkorlát.
    Ha átnevezed,akkor a főfaludba lebontódnak a 10es fölötti nyersimezők és a kőfaragó (ha vannak).
    És csak akkor tudsz palotát épiteni ha abba a 2. faluba még nincs rezidencia,és az 1. faluba meg nincs palota,mivel csak 1 palotád lehet.

  4. #44
    Regisztrált felhasználó poros a billentyűzete
    Regisztrált
    2009. Jun
    Hozzászólások
    4

    Alapértelmezett

    Quote Eredetileg írta: priamossz Hozzászólás megtekintése
    arrol nem volt szó hogy egy klánban vannak.
    ha meg igen nem ártana elmondani ezt a klánfönöknek és támadott falut kirugni a klánbol mire tud ujj falut csinálni már nem lessz rajta ez a szabály.
    semmiképpen nem lehet két acca senkinek, és nem is lehet átvenni ha van már accod, szóval ez hülyeség

  5. #45
    Regisztrált felhasználó ez a második otthona DawiD88's Avatar
    Regisztrált
    2008. Dec
    Hozzászólások
    723

    Alapértelmezett

    Lehet, csak nem szabályos.
    M3MB3R 0F B4NZ411
    http://www.travian.hu/?uc=hu3_2251 - ha segíteni szeretnél

  6. #46
    Regisztrált felhasználó már tud valamit
    Regisztrált
    2007. Aug
    Hozzászólások
    25

    Alapértelmezett

    adott 1 acc

    első faluból alapít egy 15-buzásat ami később főfalu is lesz a sok oázis miatt.

    kérdés:
    érdemes e a regisztrációkor kapott faluban 20as reziből alapítani a második falut telepessel? Ilyenkor ugyanis a 15buzássban a palotában majd 3 szenátort tudok képezni ami elég ütős lesz foglaláskor.

    még hozzátartozik a dologhoz hogy különösebben nem farmolok sokat néhány kocka germán miatt.Szoval ennek fényében megéri e szenvedni a 20as rezivel plusz nyeri nélkül?

    csak értelmesek válaszoljanak
    köszönöm

  7. #47
    Regisztrált felhasználó sohasem alszik
    Regisztrált
    2007. Jun
    Tartózkodási hely
    Réges régen, egy messzi-messzi galaxisban.
    kor
    33
    Hozzászólások
    3.032

    Alapértelmezett

    Ya a server végére talán meglesz a 3. falud.Egyébként biztos vagy benne, hogy megtod tartani azt a 15 búzásat?Csak mer ha már pár kocka germánról beszélünk, és éppenséggel ahhoz a faluhoz lehet csatolni min 2 db 50%ost ,akkor...
    Legutolsó módosítás H5N1 által; dátum: 2010-01-02 15:48.

  8. #48
    Regisztrált felhasználó már tud valamit
    Regisztrált
    2007. Aug
    Hozzászólások
    25

    Alapértelmezett

    ..akkor...

    (kezdjél el válaszolni)

    azt nem mondtam hogy a germánok kockábbak nálam

  9. #49
    Regisztrált felhasználó sohasem alszik
    Regisztrált
    2007. Jun
    Tartózkodási hely
    Réges régen, egy messzi-messzi galaxisban.
    kor
    33
    Hozzászólások
    3.032

    Alapértelmezett

    Bocs aszittem ki lehet venni,hogy nem éri meg.Tévedtem ,my bad.

    A kérdésem fennáll...ha nem tudsz farmolni,akkor akármilyen kocka vagy a germán olyan sereget összedob,hogy te azt saját termelésből gyártott nemtommikkel ki nem véded.Merthogy a katonák árát nem kockaságban mérik,sem az épületekét.
    Legutolsó módosítás H5N1 által; dátum: 2010-01-02 16:11.

  10. #50
    Regisztrált felhasználó ez a második otthona DawiD88's Avatar
    Regisztrált
    2008. Dec
    Hozzászólások
    723

    Alapértelmezett

    Quote Eredetileg írta: fekete bárány Hozzászólás megtekintése
    adott 1 acc

    első faluból alapít egy 15-buzásat ami később főfalu is lesz a sok oázis miatt.

    kérdés:
    érdemes e a regisztrációkor kapott faluban 20as reziből alapítani a második falut telepessel? Ilyenkor ugyanis a 15buzássban a palotában majd 3 szenátort tudok képezni ami elég ütős lesz foglaláskor.

    még hozzátartozik a dologhoz hogy különösebben nem farmolok sokat néhány kocka germán miatt.Szoval ennek fényében megéri e szenvedni a 20as rezivel plusz nyeri nélkül?

    csak értelmesek válaszoljanak
    köszönöm
    Nem érdemes.
    Ha mindenképpen 3 szenit akarsz majd a főfalus sereg mellé, akkor max. később átfoglalod az onnan alapított falut.
    De az elején nehogy leállj 20as rezit tologatni ezért....
    M3MB3R 0F B4NZ411
    http://www.travian.hu/?uc=hu3_2251 - ha segíteni szeretnél

Hozzászólás szabályai

  • Nem hozhatsz létre új témákat
  • Nem írhatsz hozzászólást
  • Nem adhatsz hozzá mellékleteket
  • Nem módosíthatod saját hozzászólásaid
  •  
  • BB kód használata engedélyezett
  • Smileyk használata engedélyezett
  • [IMG] használata engedélyezett
  • [VIDEO] code is engedélyezett
  • HTML használata nem engedélyezett