Oldal 11, Össz.:18 ElsőElső ... 910111213 ... UtolsóUtolsó
Eredmény 101 től 110-ig , össz: 180

Téma: Épületek

  1. #101
    Regisztrált felhasználó sohasem alszik kléni's Avatar
    Regisztrált
    2007. Aug
    Hozzászólások
    3.075

    Alapértelmezett

    Igen, a piac minden esetben jelzi, ha szabálytalan összeget küldenél, és még azt is mutatja mennyit küldhetsz szabályosan.
    De az aktuális termesztést kell számolni, tehát lakosságot, és katona fogyasztást nem lehet leszámítani. A búzatermesztés tehát az, amit látsz a határföldnél a termelés dobozban.

  2. #102
    Regisztrált felhasználó most érkezett dhelfi's Avatar
    Regisztrált
    2010. Sep
    Hozzászólások
    14

    Alapértelmezett

    Sziasztok!
    Egy kérdés ami nem tiszta egészen, ha megépítem a pékséget és utána lebontom a malmot, ami ugye 5-ös szinten kellett a pékséghez. Akkor a pékség még megmarad és ugyan úgy hoz 25% hasznot?
    Vagy elveszti a funkcióját és eltűnik az is.
    Elöre is köszi a választ: Dhelfi

  3. #103
    Regisztrált felhasználó sohasem alszik kléni's Avatar
    Regisztrált
    2007. Aug
    Hozzászólások
    3.075

    Alapértelmezett

    Igen eltűnik a bónusz, ezek a termésbónuszok csak akkor érvényesülnek, ha áll az épület. a Malom és a Pékség külön ad +25% bónuszt.

  4. #104
    Regisztrált felhasználó poros a billentyűzete
    Regisztrált
    2010. Nov
    Hozzászólások
    1

    Alapértelmezett

    Sziasztok...olyan kérdésem lenne, hogy két emberkével regeltem ide fel...nem tudom szabályos e....az egyik inkább katonai, a másik kereskedő. Na már most mindkét helyen van piac, egy klánban vagyunk. A régebbi regisztrációval elvileg tudok az újnak alapanyagot küldeni(bár nem látom hogy megérkezne, mert nincs róla jelentés-ez miért van?) Az újabbal(a kereskedővel) nem tudok a régebbinek semmit küldeni. Azt írja ki, hogy először a másikkal kell küldeni ide. meg is tettem, (de nem kaptam róla jelentést, bár az idő letelt), de mégsem enged, ugyanezt írja ki. Lehet hogy azért van mert 1 gépről regeltem? Nem szabad?
    Köszi a segítséget

  5. #105
    Regisztrált felhasználó sohasem alszik kléni's Avatar
    Regisztrált
    2007. Aug
    Hozzászólások
    3.075

    Alapértelmezett

    Alapból rossz már ott, hogy két emberkével regeltél fel, ugyanis ez igencsak szabályellenes. Ebből érthető, hogy nem enged kereskedni sem, és teljesen érthető. Az egyik accodat töröld, mielőtt elkapnak, mert akkor a másikban is kaphatsz jó büntetést!

  6. #106
    Regisztrált felhasználó már tud valamit heavenlypictures's Avatar
    Regisztrált
    2009. Dec
    Hozzászólások
    19

    Alapértelmezett

    Sziasztok!

    Egy csavaros kérdés:

    A kaszárnyában elindítottam phalanxok kiképzését, de közben lerombolták a kaszárnyát. Ettől függetlenül a phalanxok továbbra is készülnek el, méghozzá olyan időközönként mint ahogy a kiképzéskor elindítottam, tehát a kaszárnya rombolás előtti szintjének megfelelően. Ez egy érdekes felismerés volt. Ezt látva támadt egy ötletem. Mi lenne ha egyes szintű kaszárnyában elindítanék egy csomó kiképzést, majd lebontanám a kaszárnyát. Ezután pedig újra felépíteném 1-es szintre, és megint elindítanék egy csomó kiképzést. És így tovább. Így egyszerre akár rengeteg phalanxot is ki tudok képezni. Vagy nem? Ti mit gondoltok?

  7. #107
    Regisztrált felhasználó 2 billentyűzettel dolgozik inad's Avatar
    Regisztrált
    2008. Oct
    Tartózkodási hely
    Azt én is szeretném tudni.
    kor
    23
    Hozzászólások
    1.784

    Alapértelmezett

    Amit újraépítés után raksz be kiképzésre, az már az 1-es szint idején képződik ki. Szvsz nem jó játék.

  8. #108
    Regisztrált felhasználó már tud valamit heavenlypictures's Avatar
    Regisztrált
    2009. Dec
    Hozzászólások
    19

    Alapértelmezett

    Azt tudom, de akkoris egyszerre képződik az előzőleg elindított egységekkel. És ha ezt háromszor csinálom meg, akkor már ott vagyok mintha 20. szinten képezném ki, csak sokkal olcsóbb.

  9. #109
    Regisztrált felhasználó 2 billentyűzettel dolgozik inad's Avatar
    Regisztrált
    2008. Oct
    Tartózkodási hely
    Azt én is szeretném tudni.
    kor
    23
    Hozzászólások
    1.784

    Alapértelmezett

    Nem képződik egyszerre semmi, akárhogy trükközöl a bontogatással, az újonnan berakott egységek mindig a várólista legvégére kerülnek.

  10. #110
    Regisztrált felhasználó most érkezett
    Regisztrált
    2009. May
    Hozzászólások
    9

    Alapértelmezett

    Sziasztok,
    Főfaluban a rezidencia 20.as szintről lebontható? Lebontás után , keletkeznek jelentősebb károk a faluban?

Similar Threads

  1. Szükséges épületek
    By Krytos in forum Archív
    hozzászólás: 524
    Utolsó hozzászólás: 2009-08-18, 10:30
  2. Szükséges épületek?
    By Gézengúz in forum Archív
    hozzászólás: 44
    Utolsó hozzászólás: 2007-06-10, 14:53

Hozzászólás szabályai

  • Nem hozhatsz létre új témákat
  • Nem írhatsz hozzászólást
  • Nem adhatsz hozzá mellékleteket
  • Nem módosíthatod saját hozzászólásaid
  •  
  • BB kód használata engedélyezett
  • Smileyk használata engedélyezett
  • [IMG] használata engedélyezett
  • [VIDEO] code is engedélyezett
  • HTML használata nem engedélyezett